Tuesday 23 April 2013

hanya Dia

Assalamualaikum..^_^ ..

          Entry kali nie agak touching2 sikit , kenapaa ??? sajaa . hehe . Dengan tulisan yg agak cerah ne , harap dapat dibaca . :) .. Berkenaan perginya orang2 yang kita sayang .., kita hanya mampu merancang , tapi  perancangan Allah S.W.T juga yg terbaik ... mahu ataupun tidak , redha itu wajib..Semua yang ada di dunia nie hanya pinjaman ,lambat laun kita mesti kembalikan apa yang dipinjam kan kepada kita..

           Sekarang berkenaan dengan C.I.N.T.A .. Ramai yang cakap cinta itu buta..butakah ?? TIDAK yaa , take note !! huhu . semua terpulang kepada orang yang bercinta .., saya pernah cakap , bercinta boleh tapi jangan couple..Kalau couple , perasaan sayang akan semakin berkurang..kenapa ?? imagine laa , jumpa terus , sms hari-hari .. Jangan tipu laa kalau x bosan kan.., mesti bosan punya..Kalau bosan , lama2 rasa sayang tu akan pudar then mula laa babak2 sedih , hujan air mata.. hehe kann... fikir2 kan..^_^ .. Bercinta lepas kahwin lebih indah..XD

          Semua ini sekadar pandangan ku saja.. masing2 ada pandangan kan , betul atau tidak ,,wallahualam..kan indah kalau bercinta , bersahabat kerana Allah ta'ala..Semoga semua perbuatan kita d dunia mendapat keberkatan dan redha - Nya..In Shaa Allah aamiin.. :')

p/s : biarlah niat kita bertunjangkan Allah S.W.T.. ^_^

No comments:

Post a Comment